Go to the main page
011 2208220 අප හා සම්බන්ධ විය හැකි වේලාවන්- පෙ.ව. 8.30 සිට ප.ව. 5.30 දක්වා
ණයක් සඳහා ඉල්ලුම් කරන්නේ කෙසේ ද?
011 2208220 අප හා සම්බන්ධ විය හැකි වේලාවන්- පෙ.ව. 8.30 සිට ප.ව. 5.30 දක්වා

මුල් මුදල් ප්‍රමාණය

මුල් මුදල් ප්‍රමාණය

රු 25 000.00

ඔබගේ දත්ත, සුරැකිව මනා ආරක්ෂාවක් යටතේ පවතියි.

    රු. 5,000ක ණය මුදලක් ණයට ගත් අතර, ණය මුදල භාවිත කර දින 90කට පසු සම්පූර්ණයෙන්ම නැවත ගෙවන ලදී. පොලී අනුපාතය දිනකට 2.18%කි. ගෙවිය යුතු මුළු මුදල= රු, 14,810

    නිතර අසනු ලබන ප්‍රශ්නවලට පිළිතුරු

    රොබෝකෑෂ් සේවාව ණය ක්‍රියාවලිය හැකි තරම් සරල කිරීමට උත්සාහ කළද, ඔබට ප්‍රශ්න කිහිපයක් තිබිය හැකිය. අපි ඔබට නිතර නිතර පිළිතුරු ලබා දෙන්නෙමු.

    robot

    ණය නැවත ගෙවීම

    • බැංකු කාඩ්පත හරහා ණය ගෙවිය හැක්කේ කෙසේ ද?

      නියමිත දිනයේ දී ඔබ robocash.lk හි ඔබගේ පුද්ගලික ගිණුම ඇතුළත් කළ යුතුය. <<සක්‍රීය ණය>> ලැයිස්තුවෙන් ඔබට නැවත ගෙවීමට හෝ දීර්ඝ කිරීමට අවශ්‍ය ණය ඔබ තේරිය යුතුය. ඊට අදාළ බොත්තම ඔබ ක්ලික් කළ විට නැවත ගෙවීමේ ක්‍රම ලැයිස්තුවක් ඔබට පෙන්වනු ඇත. <<බැංකු කාඩ්පත>> යන විකල්පය මත ක්ලික් කර ගෙවීම සිදු කරගෙන යන්න. <<මුදල් ලබා දෙන්නේ කෙසේ ද>> යන කොටස යටතේ සවිස්තරාත්මකව මේ පිළිබඳව දක්වා ඇත.

    • මුදල් මඟින් ණය ගෙවිය හැකි ද?

      robocash.lk වෙබ් පිටුව හරහා ස්වයංක්‍රීයව ගෙවුම් ඇනවුම මුද්‍රණය කරනු ලැබේ. මෙම ලේඛනය සමඟ ඔබට ආසන්න බැංකුවකට ගොස් ගෙවීම් සිදු කළ හැකිය. වැදගත් වේ: මුදල් හුවමාරු කිරීමට දින 5ක් පමණ ගත වේ. අපහසුතාව වළක්වා ගැනීමට, ගෙවීම් සිදු කළ දිනය සමඟ ගෙවීම් සනාථ කිරීමේ ලේඛනය support@robocash.lk වෙත ඊමේල් මඟින් එවන්න. මෙමඟින්, ප්‍රමාද වීම් මග හරවාගත හැකිය.

    • ණය සඳහා පූර්ව ගෙවීමක් සිදු කළ හැකි ද?

      ඔබට හැකියාවක් පවතින්නේ යැයි සලකා බලන අවස්ථාවක දී ඔබට එසේ සිදු කළ හැකිය. මෙය මඟින් සිදු කළ යුතු ගෙවීම් ප්‍රමාණය අඩු කෙරෙයි.

    • මුදල් හුවමාරුව සිදු කර ඇතත්, ගෙවීමට සිදු වී නොමැති නම් මා කුමක් කළ යුතු ද?

      ඇතැම් බැංකු මඟින් මුදල් හුවමාරු සිදු කෙරෙන්නේ ගනුදෙනු කරන දින 5ක් ඇතුළත ය. Scan කරන ලද ගෙවීම් ලදුපත ඔබ support@robocash.lk වෙත යැවිය යුතුය. මෙමඟින්, ප්‍රමාද වීම් වළක්වනු ලැබේ. එසේම, බැංකුවේ ඔන්ලයින් සේවා භාවිත කරන ලෙසත්, මේ ආකාරයේ ප්‍රමාද වීම් අවම කර ගැනීමට ඕනෑම බැංකු ශාඛාවක් වෙත යන ලෙසත් අපි ඔබට ප්‍රකාශ කර සිටින්නෙමු. ප්‍රමාද වීමක් සිදුවූ විටෙක, අපට ඊමේල් පණිවිඩයක් එවන්න. නැතහොත් අපගේ පාරිභෝගික සේවාව අමතන්න.